15-12-2013, 15:13  / ნანახია: 1151

VIENNA, 12 December 2013 – The scale of attacks on and harassment of members of the media continues to grow throughout the OSCE region, journalists are threatened every day for they say or write, OSCE Representative on Freedom of the Media Dunja Mijatović said today.

20-09-2013, 14:19  / ნანახია: 1207

პარლამენტის დროებითი საგამოძიებო კომისიის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის თავმჯდომარეს ბატონ ირაკლი ჩიქოვანს, რომელიც კომისიას 2009-2013 წლებში ხელმძღვანელობდა Skype-ის მეშვეობით მისცემს ჩვენებას. 

29-08-2013, 15:23  / ნანახია: 1355

Facebook has released the first Global Government Requests Report, which details the following:

 

Which countries requested information from Facebook about our users
  • The number of requests received from each of those countries
  • The number of users/user accounts specified in those requests
13-12-2012, 17:05  / ნანახია: 1354
საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო

“საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო” დაინტერესდა “მედიაპრო ჯორჯიას” საქმიანობით, რადგანაც ბოლო პერიოდში ამ კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებით რამდენიმე მობილურმა ოპერატორმა გარკვეული პრეტენზიები გამოთქვა.

“მედიაპრო ჯორჯიას” გუნდი სულ სამი თანამშრომლისაგან შედგება. ორგანიზაცია საბურთალოზე მდებარე ოროთახიან ოფისში არის განთავსებული. შენობა არც თუ ისე კეთილმოწყობილია, ოფისის ორი ოთახიდან ერთ-ერთს კი “მედიაპრო ჯორჯიას” თანამშრომლები რამდენიმე სხვა პირთან ერთად ინაწილებენ. ოთახის კარებზე არანაირი აბრა არ მიუთითებს შენობაში ისეთი მსხვილი კომპანიის არსებობაზე, რომლის შემოსავალმაც 2011 წელს დაახლოებით 6.5 მილიონი ლარი შეადგინა.  

7-12-2012, 10:49  / ნანახია: 1258

ტელეკომპანია მეცხრე არხმა საკაბელო მაუწყებლობა მიმდინარე წლის აპრილის ბოლოს დაიწყო და ის პრემიერ-მინისტრ ბიძინა ივანიშვილის მეუღლის ეკა ხვედელიძისა (80%) და დისშვილის კახა კობიაშვილის (20%) კუთვნილი კომპანიის მფლობელობაშია. ტელევიზია დროის მცირე მონაკვეთში შეიქმნა და მაღალანაზღაურებადი ჟურნალისტებით დაკომპლექტდა. საიდუმლო არ ყოფილა ის ფაქტიც, რომ მეცხრე არხის ერთადერთ დამფინანსებელს ბიძინა ივანიშვილის ოჯახი წარმოადგენდა. კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის თანახმად, მეცხრე არხის შემოსავალი რეკლამიდან და სხვა წყაროდან ძალიან უმნიშვნელოა (2012 წლის მაისი - აგვისტოს თვეში კომპანიის მიერ დეკლარირებულმა შემოსავალმა რეკლამიდან 177,365 ლარი შეადგინა), რაც იძლევა საფუძველს დავასკვნათ, რომ მაუწყებელი გახსნის დღიდან არ იყო ფინანსურად მდგრადი და სრულებით იყო დამოკიდებული მფლობელის დაფინანსებაზე.


უკან1 2 3 4 5 წინ