28-06-2013, 18:17  / ნანახია: 1169

 

ოქტომბრის საპარლამენტო არჩევნების შემდეგ საქართველოს სარეკლამო ბაზარი უფრო კონკურენტუნარიანი გახდა. პოლიტიკა აღარ თამაშობს მნიშვნელოვან როლს სარეკლამო თანხების გადანაწილებაში და კომპანიები ახლა უკვე თავისუფლად იღებენ გადაწყვეტილებებს საკუთარი დანახარჯების შესახებ. „საერთაშორისო გამჭვირვლობა - საქართველოს” ანგარიშში „საქართველოს სარეკლამო ბაზარი - ახლა უკვე კონკურენციის პირობებში?” აღნიშნულია, რომ კერძო სექტორის სარეკლამო დანახარჯები არ გაზრდილა, რადგანაც ინვესტორებს კვლავაც აფიქრებთ პოლიტიკური არასტაბილურობა. ამასთან, რამდენიმე ტელევიზიისა და სარეკლამო სააგენტოს მფლობელობა და ხელმძღვანელობა შეიცვალა.

5-02-2013, 23:32  / ნანახია: 1079
24-10-2012, 21:05  / ნანახია: 1262

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ გამოაქვეყნა საკუთარი ხედვა ციფრულ მაუწყებლობაზე გადასვლასთან დაკავშირებით. 

24-10-2012, 21:01  / ნანახია: 1223

Freedom House-ის 2012 წლის ანგარიშის თანახმად საქართველომ გააუმჯობესა საკუთარი მდგომარეობა და ინტერნეტის კუთხით თავისუფალ სახელმწიფოთა რიგებში გადავიდა. 

11-10-2012, 17:54  / ნანახია: 1092

Freedom House გამოაქვეყნა ახალი ანგარიში, რომელიც აფასებს საქართველოში მედიის თავისუფლებას.